16/02/2023 מאת MORIE כבוי

מדריך לרכישת בגד ים צנוע- מעודכן לשנת 2023

אם את קוראת את זה- זה סימן בשבילך להקפיץ את הלוק שלך בחוף הים!

ללבוש בגד ים צנוע ולהנות מכל רגע.

רכישת בגד ים צנוע יכולה להיות חוויה מאתגרת -אז אם את מחפשת לרכוש בגד ים, הנה כמה דברים שחשוב שתדעי :

התאמת הגזרה צריכה להיות מושלמת! פעמים רבות את לובשת בגד ים בפעם הראשונה והוא יושב מעולה, אך כשאת בחוף את מרגישה שהבגד ים חושף מדי ואת צריכה להתכסות בשמלת חוף או מגבת בשביל להרגיש בנוח. מה שפותר את הבעיה הזו היא לבחור בבגד ים צנוע וקליל, שגורם לך לתחושת חופשיות ושחרור בחוף או בבריכה.

יש אתרים רבים שמציגים בגדי ים צנועים שמגיעים במבחר רב של גזרות, צבעים ומידות, ואף אורכי שרוול וחצאית שונים לפי בחירת הלקוחה.

1.גיוון – ברכישת בגד ים עם שרוול ניתן לצרף לו גם חצאית בגד ים צנועה, יש מבחר רב של חצאיות החל מקשירה בסגנון פיראו, חצאית כיווצים או אלגנטית ישרה בצבעים רבים- כחול, ירוק, וורוד, לבן ושחור קלאסי. חצאיות בגזרה גבוהה תמיד מחמיאות ויכולות להתאים גם לטופ בגד ים ביקיני ולהעביר תחושת נוחות נפלאה בחוף.

2.סגנון- כשבוחרים בגד ים צנוע מומלץ להיצמד לסגנון מסוים כדי שהאאוטפיט יהיה מושלם.

לדוגמא- ברכישת בגד ים צנוע עם שרוולים בסגנון טרופי, נבחר חצאית בצבע תואם בהיר שישלים את הלוק. או אם נלך על בגד ים עם שרוול קצר אלגנטי שחור- נבחר חצאית אלגנטית תואמת למראה אצילי בחוף ומחוצה לו.

במורי בגדי ים צנועים מעדיפים לעצב פרינטים וגזרות קלאסיות בסגנון מיקס&מאץ’ שיתאימו למבחר לוקים לחוף, לבריכה ואפילו לטיולי מעיינות.

3.גזרה- בתור נשים בעלות גזרה ים תיכונית, לפעמים אין התאמה במידה בין החלק העליון והתחתון של הבגד ים- לכן מומלץ לבחור בחברה שנותנת את האופציה לרכוש סט בגד ים עם מידה שונה לבגד הגוף ומידה שונה בחצאית ובטייטס.

בחום הישראלי לא קל ללבוש שרוול ארוך, לכן כל בגדי הים של Morié Swimwear מיוצרים מבדים מחטבים ועם זאת קלילים ונעימים בקיץ. כמו כן, התמיכה חשובה לא פחות- אל תוותרי על בגד ים עם חזיה פנימית איכותית שמחזיקה גם חזה גדול.

4. הבדים- תמיד תבחרי בדים קלילים שמתייבשים במהירות.

כמות הבד המושקעת בסט אחד של בגד ים צנוע היא רבה,לכן חשוב לבחור בגד ים שתפור מבדים קלילים שמתייבשים במהירות, עמידים בכלור עם הדפס איכותי שישמר לשנים ונגד קרינת השמש המזיקה. הכלור משמש את הבריכות כדי לשמור על המים נקיים אך הוא גם מזיק לגוף, בגד ים שעמיד לכלור יכול להקטין השפעות אלו.

הבחירה בבגד ים עם שרוול ארוך אינה רק עניין של צניעות, אלא גם הגנה מפני קרני השמש המזיקות ושיזוף לא בריא.

אצלנו בחנות של Morié Swimwear  תוכלי להנות מכל היתרונות של בגד ים צנוע במקום אחד. ההתמחות שלנו היא בגדי ים וכך גם התפירה, הגזרות והבדים.

נשים רבות נמנעות ללכת לחוף ולבריכה בגלל שאינן מוצאות בגד ים צנוע לפי הסגנון והמידה שלהן- לכן, המגוון הרב של בגדי ים צנועים בחנות עונה על צורך של כל אישה. החל מבגד ים עם שרוול קצר, באורך מרפק או שרוול ארוך.

גם בטייטסים יש אפשרות בחירה- טייטס קצר, עובר ברך או ארוך

לא פחות חשוב- גם במידות נדיבות החל ממידה 38-54 ועם חזיה פנימית התומכת עד קאפ G.

כשזה מגיע למגוון- באתר של מורי בגדי ים צנועים תוכלי למצוא את מה שאת מחפשת.

מחכות לראות אותך נהנות בחופשה הבאה שלך- אל תשכחי לארוז את בגד הים שלך מ morie.co.il

להצטרפות לרשימת ההמתנה נעדכן אותך ברגע שהמוצר יחזור למלאי, יש להזין דואר אלקטרוני