16/02/2023 מאת MORIE כבוי

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים בגד ים צנוע אונליין?

אין חופשה מושלמת ללא בילוי בבריכה או בים, או אפילו טיול מעיינות עם המשפחה והחברים.

לפני שאת בוחרת את בגד הים הצנוע שלך- הנה כמה דברים שחשוב לשים דגש עליהם:

1.בחירת מידה

אחד מהאתגרים המשמעותיים ברכישת בגדים אונליין הוא בחירת מידת בגד הים הצנוע, חשוב ללכת לפי טבלת המידות באתר ולמדוד עצמך עם סרט מדידה.

שימי לב שבגדי ים צנועים תפורים מבדים איכותיים שנמתחים עד 10-15 ס”מ ואוספים את הגוף.

במורי בגדי ים צנועים מומלץ לבחור את המידה הנכונה שלך משום שהמידות הן אירופאיות ונדיבות.בנוסף,כנשים- לא לכולנו יש את אותה המידה ולכן בחרנו לפתוח את האפשרות לקחת מידה שונה בבגד הגוף ובטייטס והחצאית.

2.לבחור בחברה מוכרת עם התמחות בבגדי ים

חשוב לבחור בחברה המייצרת בגדי ים בהתמחות בבגדי ים, משום שגזרת בגדי הים היא שונה מגזרת בגדים רגילים וכך גם הבדים והאיכויות שלהם.

מומלץ לבחור בחברה עם ביקורות חיוביות על התפירה, הבדים והעיצוב בעזרת הביקורות גם תדעי למה לצפות ולאיזו איכות,מהירות המשלוח ושירות הלקוחות.

3.רכישת בגד ים עם מידות שונות בחלק העליון והתחתון

תורם להתאמה מושלמת בין בגד הים לגוף שלנו ולתנועה מושלמת בים, בשחייה ובפעילות ספורטיבית. חלק מהנשים יכולות להיות מידה 38 בחלק העליון אך מידה  42 בחלק התחתון. אנחנו במורי בגדי ים צנועים אוהבות את השילוב של צבע כהה יותר בחצאית ובטייטס וצבע בהיר או צבעוני בחלק העליון, או לחלופין- סט בצבע אחיד כמו שחור קלאסי או כחול רויאל.

4.איכות הבדים-

בגדי ים צנועים נלבשים בעיקר במהלך היום עם חשיפה לשמש ובקיץ,כך שחשוב לבחור בבדים שהם עמידים בקרינת UV המזיקה של השמש ומגנים על העור, בעיקר בשמש חזקה כמו שיש לנו בארץ.

עמידות לכלור היא גם מאוד חשובה, עוזר להגן על העור ושומר על הצבע והגמישות של בגד הים משהייה בבריכות עם כלור.
במורי בגדי ים צנועים בחירת הבדים היא תהליך מתמשך של בדיקות איכות עד למציאת הבדים המחטבים והאיכותיים שיש. אחוז גבוה מהבדים שלנו הם בייצור אישי ובלעדיים למורי בגדי ים צנועים.

5.צבעים-

מה יותר כיף מבגד ים צנוע וצבעוני בקיץ?אין ספק שצריך בארון בגד ים צנוע בצבע קלאסי כמו שחור או כחול, אבל בגד ים צבעוני נותן אקסטרא שיק לחופשה הבאה שלך.

בקולקציה יש בגדי ים שרוול ארוך עם הדפסים טרופיים ורודים, הדפסי טבע ואפילו מנומר. אפשר גם לבחור לשלב חצאית בגד ים ארוכה/קצרה בצבעים וורוד, כחול, לבן , ירוק ושחור.

6.החלפות והחזרות-

אחד מהאלמנטים החשובים ברכישה אונליין זו הקושי בלהחזיר ולהחליף בגד במקרה של אי התאמה. לכן, חשוב לבדוק שהתנאי ההחלפות והחזרות הם נוחים.

 לדוגמא, במידה והזמנת בגד ים צנוע עם שרוול וחזייה פנימית שמגיעה עד קאפ G- אך היא לא התאימה לך, ניתן להחזיר בקלות ובמהירות.

האתר Morie.co.il  הוא אתר אונליין המציע מבחר בגדי ים צנועים במבחר גזרות ומידות.

בין אם את מחפשת בגד ים עם שרוול ארוך, קצר או באורך מרפק צנוע. חצאיות בגד ים -באתר יש חצאיות קצרות וחצאיות ארוכות לים. כאן תוכלי למצוא בגדי ים צנועים וסטים גם במידות גדולות- החל ממידה 38-54. והכי כיף? שירות לקוחות זמין, מידות תואמות למציאות ובגדי ים צנועים שישארו לך לשנים.

כנסי לאתר ותהני ממבחר בגדי ים צנועים ואלגנטיים- כדי שתהיי מלכה גם בחופשה.

להצטרפות לרשימת ההמתנה נעדכן אותך ברגע שהמוצר יחזור למלאי, יש להזין דואר אלקטרוני