27/04/2022 מאת MORIE כבוי

קיץ 2023- 7 טרנדים של בגדי ים שחובה בארון!

קיץ 2023 כאן ועכשיו!

בזמן שהשמש זורחת במלוא הדרה, זה הזמן המושלם לבריכות, מסיבות וחופשות. מה שאומר- צריך להצטייד בבגד ים. כשהסגרים של הקורונה לאט לאט נפתחים- זה עושה לנו חשק להנות מבגד ים צנוע, אופנתי וכיפי.

הנה 7 טרנדים בבגדי ים צנועים שהם must לקיץ 2023 !

סטים שלמים– לנשים רבות, בין אם הן דתיות או פשוט לא רוצות להיחשף – יש אתגרים רבים ברכישת בגד ים. אבל זה לא צריך להרוס להן את הפאן. בגדי הים הצנועים העונה תפורים מבדים מחטבים וקלילים ובמבחר אורכי שרוול שיכולים להתאים לרמות צניעות שונות. אם מישהי מעדיפה ללבוש חצאית בגד ים קצרה או ארוכה- היא יכולה למצוא בגדי ים צנועים שיתאימו לה.

אל תוותרי על הפאן בלהרכיב את הסט המושלם שלך מהצבעים האהובים עליך!

קולור בלוק– תהני מלשבור את המונוטנויות עם סטים שמשלבים קולור בלוק- צבעים שונים בבגד הגוף ובחצאית הבגד ים. אפשר לבחור בבגד ים צנוע עם שרוול בצבע וורוד וחצאית קשירה לים בצבע ירוק.

טרופי– אם יש משהו שמזכיר לנו וויבים של חופשה אלו פרינטים טרופים מהממים בצבעי קיץ. בחנות Morie Swimwear תוכלי למצוא בגדי ים צנועים עם שרוול בהדפס טרופי פרחוני בצבעים טורקיז, וורוד וירוק – גם נותן לנו תחושת חופש וגם מסובב ראשים אחד היתרונות בבגדי הים בהדפס טרופי הוא שניתן לקצר את השרוול לאורך שתרצי. במידה ונוח לך יותר עם שרוול קצר- ניתן להזמין כקצר.

בגדי ים  מחטבים– נשים רבות יוצאות עם המשפחה לטיולים וחופשות ורוצות להיראות טוב ועם זאת להיות חופשיות וצנועות בו זמנית. מומלץ לבחור בגד ים צנוע שתפור מבדים מחטבים,קלילים (בכל זאת, קיץ!) ועם חזיה פנימית- בMorie Swimwear  עיצבנו גזרה מחטבת שאוספת את הגוף ותומכת בחזה עד מידת קאפ G – כך גם תהני מלוק צנוע ששומר על העור מהשמש, וגם תרגישי חופשיה להיכנס לבריכה או לים.

משחקי טקסטורה ובדים– תתנסי ותהני מבגדי ים עם שילובים כמו תחרה, כיווצים ופרטים קטנים שמוסיפים הרבה. יש להם את הכוח להקפיץ את הלוק למראה יותר יוקרתי ואלגנטי. אם את רק מתחילה ורוצה להתנסות במשהו קטן- התחילי בחצאית לים עם קשירה שמשדרת יוקרה בסגנון פיראו צנוע.

בגד ים צנוע עם שרוול ארוך

הדפסי חיות– אם יש משהו שאומר שיק וטרנדיות- אלו הדפסי חיות! עם זאת, חשוב לבחור בהדפס חיות עדין שלא יקח את הפוקוס ולשמור על איזון באאוטפיט. לדוגמא- אם נבחר בגד ים צנוע עם שרוול בהדפס זברה שחור לבן, נבחר גם חצאית בגד ים שחורה שתשלים את המראה ותעדן אותו.

בדים רכים וקלילים– חשוב לשים דגש על ייצור הבגד ים והבדים המרכיבים אותו. משום שהוא צמוד לעור העדין חשוב לבחור בבדים נעימים ורכים שלא גורמים לגירוי העור, אך עם זאת עמידים בקרינת השמש ובכלור. הבחירה בבגד ים עם שרוול ארוך היא לא רק לסטייל- אלא גם להגנה מקרינת השמש המזיקה.

בחנות www.morie.co.il  תוכלי למצוא קולקציית בגדי ים שזמינה לרכישה אונליין. דגמי בגדי ים צנועים נוחים, אסתטים,באיכות גבוהה של תפירה וגזרה ובמבחר מידות וצבעים.

קו בגדי הים היוקרתיים של Morie Swimwear  מאפשר לנשים להנות בים, בבריכה ובטיולים משפחתיים וללבוש בגד ים צנוע בנוחות ולהרגיש מלכות.

להצטרפות לרשימת ההמתנה נעדכן אותך ברגע שהמוצר יחזור למלאי, יש להזין דואר אלקטרוני