29/05/2022 מאת MORIE כבוי

איך להרכיב את האאוטפיט המושלם עם בגד ים צנוע בחוף?

להיראות זוהרת בחוף יכול להקפיץ את רמות הביטחון העצמי שלך, אבל- זה ממש לא אומר שאת צריכה להחליף את כל המלתחה.

את יכולה להשתמש בבגד הים הצנוע שלך בשביל להיראות טוב.כיום,יש מבחר של בגדי ים שבסגנון Mix&Match  ואפשר לשחק עם הצבעים וההדפסים שלהם.

כיף וקל לסגנן בגד ים צנוע, כשבוחרים בבגד ים מחטב וחצאית בגד ים זה משדרג את כל הלוק ונותן אלגנטיות גם בחוף.

הנה כמה דרכים לאבזר את המראה עם האקססורי’ז הנכונים לעונה:

תיקי ים מעוצבים

המעבר מהחוף, לטיילת ולבית-קפה אפשרי עם בגדי הים הצנועים של MORIE Swimwear , בגד ים צנוע נותן לך את האפשרות לעבור מהחוף למקום ציבורי בלי שום בעיה, ונראה מצוין!

ברגע שמצרפים גם תיק קש אוברסיז או תיק חוף מכותנה מעוצב- השילוב נראה מהמם.

חצאיות ים מעוצבות

הבחירה בחצאית בגד ים נכונה לכל בגד ים. בין אם זה ביקיני, בגד ים שלם או סטרפלס- להוסיף חצאית בגד ים מקפיץ את כל הלוק ונותן מראה יוקרתי. חצאיות בגד הים של Morie  מגיעות במבחר גזרות. החל מחצאית בגד ים קשירה בסגנון פיראו או חצאית ישרה למראה אלגנטי. בחירה בצבע קייצי גם תכניס אופטימיות ותתאים לטרנדים העכשווים.

בוהו-שיק

רוצה לשלב באאוטפיט שלך את סגנון בוהו שיק גם עם בגד ים צנוע? הפתרון הוא לשלב תכשיטים. תוכלי לבחור בשרשראות קצרות, עגילי חישוק, טבעות וצמידים- ותיראי מושלם! בהוספת אקססוריז כמו תכשיט את משנה את הלוק בתוך שניות.

כובעי ים

למראה אדג’י או יוקרתי- כל מה שאת צריכה להתאים לבגד ים הוא את הכובע המדויק. כיום יש מבחר רב של כובעים במחירים נגישים, החל מכובעים בסגנון פדורה, באקט, קש ועוד…

כובעים לא חשובים רק לשדרוג הסטייל הכולל- אלא גם להגנה מפני קרני השמש המזיקות.

אביזרי שיער וכיסוי ראש

בחרי כיסוי ראש או אקססוריז לשיער שיגרום לך להרגיש שהעולם בידיים שלך.

 את יכולה לעצב קוקו גבוה שמסתיים בסרט פפיון עם סיכות, או קשת מסאטן אלגנטית.

בגזרת כיסוי הראש אפשר לשלב בובו ומטפחת- אך שימי לב להחליף לכובע ים לפני הכניסה לבריכה.

אם את מחפשת בגד ים צנוע שיכול בקלות להפוך אותך לפאשניסטה בחוף- את מוזמנת ל MORIE  Swimwear – מורי בגדי ים צנועים. המותג מציע בגדי ים צנועים במבחר גזרות, צבעים ומידות. בגדי הים בסגנון Mix & Match  כך שתוכלי לבחור את הסט המושלם בשבילך!

אחד הדברים החשובים בעת רכישת בגד ים צנוע הוא הבחירה בבגד ים צנוע עם חזיה פנימית שבאמת תומכת, כדי שתרגישי נוחות מושלמת. בזכות השימוש בבדים רכים וקלילים, חווית הים והשחיה תרגיש לך קלילה ונעימה. 

בחירה בבגד ים צנוע מושלמת לנשים המחפשות להתלבש לפי מגבלות הצניעות של הדת שלהן וגם לנשים שבוחרות ללבוש בגדי ים מתוך נוחות אישית והגנה מפני קרינת השמש המזיקה.

להצטרפות לרשימת ההמתנה נעדכן אותך ברגע שהמוצר יחזור למלאי, יש להזין דואר אלקטרוני