השירות:
משלוח אקספרס מאפשר קבלת ההזמנה תוך 1 יום עסקים בלבד, לכתובות ביישובים נבחרים (לרשימה המלאה לחצי כאן).
שעות פעילות:
השירות ניתן בימים א׳–ה׳ בלבד, להזמנות שיתקבלו עד השעה 9:30 בבוקר.
הזמנות שיתקבלו לאחר שעה זו, ייחשבו כהזמנות ליום העסקים הבא.
תיאום מראש:
יש ליצור קשר בוואטסאפ טרם ההזמנה כדי לוודא שהמשלוח זמין לכתובת המבוקשת.
במידה וההזמנה תבוצע ללא תיאום מראש – לא נוכל להתחייב לזמן ההגעה.
החזרת עלות משלוח:
לא יבוצע החזר כספי על משלוח אקספרס, גם אם נבצר מהלקוחה לקבל את ההזמנה, או במקרים של עיכובים שאינם בשליטתנו. שירות החלפה עם שליח המוצע באתר יתבצע עם אופציית המשלוח הרגילה בין 3-5 ימי עסקים. משלוח אקספרס מתאפשר למשלוחי יעד בלבד ואינו כולל איסוף.
חובת זמינות:
על הלקוחה לוודא כי קיימת זמינות לקבלת המשלוח ביום ההגעה.
במידה ואין מענה / לא ניתן להשלים את המסירה – האחריות תחול על הלקוחה בלבד, ולא יתאפשר החזר כספי או שליחה חוזרת ללא תשלום נוסף.
כתובת לא נגישה או חריגה:
המשלוחים מיועדים לכתובות נגישות בלבד. יישובים מרוחקים / אזורים עם גישה מוגבלת עשויים שלא להיות כלולים בשירות.
שינויים וביטולים:
כל שינוי או ביטול בהזמנה יתאפשר עד השעה 9:30 בלבד ביום ההזמנה. לאחר מכן – לא יתאפשר שינוי במסלול או בשעת ההגעה.